2013年10月25日 星期五

舊有文章 (享受)

享受
2013年5月15日下午5:18公開累積瀏覽 74 9




呢杯係大妹冲比dress喝的朱古力加咖啡.好享受呀!



呢 D 係呀龍在杜拜帶來的朱古力.每次用兩片.快用完啦!


dress 是個要求不大高的人.咖啡都是喝三合一.已很滿足.記得多年前朋友帶來一瓶牙買加咖啡.非常好味.口感香純.那記憶常在心頭.我又喜歡吃朱古力.只要不太甜的我都喜歡.早年小弟給我帶來Godiva .真係好好味.大妹又給我帶來酒心朱古力.那人頭馬朱古力.好正呀!上月中呀龍去杜拜買來這朱古力.我覺得太甜啦! 那天大妹冲咖啡問我可要喝一杯.我說好喝才喝.我要朱古力加咖啡! 大妹用朱古力做給我喝.好mix 呀! 現在dress 喝咖啡都要加朱古力呀 !

沒有留言:

張貼留言