2015年7月11日 星期六

重慶食得好開心.

                                   重慶食物大部分都是麻棘的.吃得很爽.香港人大多不惯.吃的時候個個都

說怎麼這麼棘.口中說棘.口中又不停的吃.吃後都說好味道.dress 不喜歡吃棘,但吃得棘.在重慶

旅遊的一個星期裏.每天的餸菜都是這樣什麼麻棘魚.麻棘鷄.回鍋肉.烤魚等無一不是又麻又棘.

可能吃慣了.又真係好好吃噃!又吃得好開心噃!




這次重慶遊很多都是dress 認識的朋友.所以玩得開心.食得更開心.你看這麻棘魚,棘油紅似火.好

好味呀!


這也是麻棘魚.我們點菜的時候.都是以魚為主.點的時候都說不要那麼棘.做出來總是火樣棘.重

慶酒樓是不懂煮不棘的,這些魚都是減棘的.


椒醬肉.好味.


酸棘魚.



回鍋肉.



麻棘肉片.


紅莧菜




炸玉米餅.鬆鬆脆脆好正.




麻棘鷄.




呢個勁棘燒烤魚.麻棘魚棘得來好鮮.魚有很多配料.好好味.




呢一碟梅乾菜扣肉.好好味.




只得一餐是廣東清蒸鯇魚係唔棘咖!




黑椒洋葱炒豬肉.




地道的一大盤麵.叫老闆唔落棘.佢地用清水加通菜煮,真係唔好味.



炸甜薯波波好好味.



餐餐都好豐富.呢次真係食得是福囉.















                                        



             
                                        

9 則留言:

  1. 嘩, 太棘喎, 我就受不了啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 團友個個都話棘。到後來吃唔棘佢地話棘好味好多。

      刪除
  2. 如果要我吃咁多麻棘的餸菜,我真的受不到,吃少少還可以,仲要有杯凍飲先至得

    回覆刪除
  3. 我很食得辣的,國內的朋友都說我食得辣過四川人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就多D享受。食棘又得。唔棘又得。係google你出少左blog噃!

      刪除
    2. Kei哥:食棘的時候飲杯冰凍啤酒。正。你都好耐冇出新blog啦!很忙?

      刪除