2015年3月29日 星期日

2015 花卉展覧.


雙瓣茶花


毛地黃


兔耳花


夏威夷大黃花


七葉一枝花.


含涙的玫瑰


秋英


紅玫瑰


跳舞蘭


串錢柳


貓爪籐


銹球花


棘杜鵑


白杜鵑


粉樸花


拖鞋蘭


菠蘿鳯梨


三色堇


向日葵


落地生根

9 則留言:

  1. 妳拍的花種很多,有些從未見過,如粉樸花,像葉多過像花呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 粉樸花我都係第一次見。佢有標明是粉樸花我才知。這些年來行花卉展覽除了看花和拍花還認知了很多花。增加了對花的認識呢!

      刪除
  2. 粉樸花, 佢果d三角形圖案好靚, 是花?還是葉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 粉樸花係葉來咖!見到葉d圖案好靚咪拍下囉!可能未係花期.

      刪除
  3. 我鍾意含涙玫瑰的美態!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去的那天早上。曾下過雨。所以氣溫十八度。風和未日麗。但花朵就滿佈點點水珠。好美。玫瑰加水珠。我都覺很靚。

      刪除